Gratis verzending vanaf €50,-
Rechtstreeks van de kweker
3 maanden aangroei garantie
Tips bij het aanplanten
0
0
Gratis verzending vanaf €50,-
Rechtstreeks van de kweker
3 maanden aangroei garantie

Garantie & Klachten

Voor het online bestellen van producten zeer zijn goede richtlijnen opgesteld. Bestellen van tuinplanten is toch even anders dan je wellicht gewend bent als je een product online koopt. Tuinplanten zijn levende producten en hebben zorg en aandacht nodig. Wanneer dat niet gebeurd zal een tuinplant het niet redden in uw tuin. Natuurlijk begint de zorg van de planten bij Topplantenshop.nl. Wij zorgen ervoor dat onze planten altijd direct en vers van de kweker komen en voor verzending doen wij altijd een kwaliteitscontrole en vochtigheid controle. Op deze manier zorgt Topplantenshop dat u altijd A-kwaliteit planten ontvangt.

 

Hoewel we er alles aan doen, kan er natuurlijk altijd is een keer misgaan, daarom hanteren wij de volgende garantievoorwaarden.

 

Garantievoorwaarden

Ontevreden over de geleverde tuinplanten of borderbundels?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over de tuinplanten of borderbundels. Ondanks het niet mogelijk om de geleverde tuinplanten of borderbundels (levende producten) te retourneren zullen wij toch altijd kijken naar een passende oplossing om u tegemoet te komen!

Uitzondering op deze retournering regel is wanneer er met bevestiging van Topplantenshop duidelijk sprake is van een beschadiging of onvolledige bestelling. Controleer daarom altijd je geleverde bestelling binnen 24 uur na ontvangst op volledigheid als ook op beschadigingen of schade.

In de meeste gevallen kan de ondernemer niet aansprakelijk worden gesteld voor de beschadiging van een product na levering. Indien er sprake is van een beschadiging zal de ondernemer bepalen wie of wat hier verantwoordelijk voor is. Daarnaast kan het ook gebeuren dat een tuinplant het niet overleefd. Indien dit het geval is kunt je contact met ons opnemen via 06-16800504 of per e-mail op [email protected]

Tip: wanneer u belt is het makkelijk dat u uw ordernummer bij de hand heeft?
(Voor een betere afhandeling is het makkelijker voor ons dat u mailt)

Topplantenshop.nl staat voor service en klantgerichtheid. Mocht u vragen hebben of de garantievoorwaarden (zoals beschreven in de algemene voorwaarden) op uw situatie van toepassing zijn, neem gerust contact met ons op zodat we samen zoeken kunnen zoeken naar de beste oplossing.

Garantie

Je krijgt in de volgende situaties garantie:

 

Wanneer blijkt (binnen 48 uur na ontvangst) dat bepaalde planten ontbreken of beschadigd zijn als gevolg van levering. Controleer daarom ook direct na ontvangt of uw bestelling compleet en onbeschadigd. Wanneer er een beschadiging is, zullen wij altijd vragen om een foto.

Wanneer u de tuinplanten binnen 5 dagen na levering aanplant. Hierbij dient u de wortels in de pot voldoende vochtig te houden.

U krijgt geen garantie in alle andere situaties dan bovenstaand. U kunt dus geen aanspraak maken op garantie als gevolg van schade door weersomstandigheden, mens, dier of ondeskundig gebruik van bestrijdingsmiddelen of bemesting. Bij afsterving of groeistoornis (bijvoorbeeld door een slechte bodemstructuur, doorwortelbaarheid en/of ontwatering).

 

Geldigheidsduur van de garantie

Voor alle onze tuinplanten geldt een garantieperiode van 90 dagen na afleveren van de tuinplanten mits aan de voorwaarden is voldaan. Hierbij zullen wij ten alle tijden vragen om foto’s ter beoordeling. Wanneer wij het nodig achten zullen wij ook vragen om de planten fysiek  ter beoordeling te komen bekijken.

Mocht er onverhoopt toch iets niet goed gaan en moet je aanspraak maken op de garantievoorwaarden, dan is het van belang dat je binnen 90 dagen na afleveren contact met ons opneemt. Meldt je een klacht later dan deze termijn, dan kun je geen aanspraak maken op de garantievoorwaarden.

 

Klachten

Wanneer je dan toch een klacht hebt?

Topplanten gaat voor 100% tevreden klanten, daarom is onze intentie om  u tevreden te hebben en te houden. Mochten we er onverhoopt samen echt niet uitkomen, ondanks onze inzet, kwaliteit en service, dan horen wij dat graag schriftelijk via e-mail.  We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Voor al uw vragen!

Telefoon

06-16800504

Social media

Volg topplantenshop voor leuke acties!

4,4Review LogoWij scoren een 4,4 op Trustpilot

Topplantenshop

Biesveld 26
4891NW
Nederland

NL862640568B01
82884366

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »