Gratis verzending vanaf €50,-
Rechtstreeks van de kweker
3 maanden aangroei garantie
Tips bij het aanplanten
0
0
Gratis verzending vanaf €50,-
Rechtstreeks van de kweker
3 maanden aangroei garantie

Garantie & Klachten

Voor het online bestellen van producten zijn zeer goede richtlijnen opgesteld. Bestellen van tuinplanten is toch even iets anders dan u wellicht gewend bent wanneer u een ander product online koopt. Tuinplanten zijn levende producten en hebben zorg en aandacht nodig. Wanneer dat niet gebeurt zal een tuinplant het niet redden in uw tuin. Natuurlijk begint de zorg van de planten bij Topplantenshop.nl. Wij zorgen ervoor dat onze planten altijd direct en vers van de kweker komen en voor verzending doen wij altijd een kwaliteitscontrole en een vochtigheidscontrole. Op deze manier zorgt Topplantenshop.nl dat u altijd A-kwaliteit planten ontvangt.

Hoewel we er alles aan doen, kan er natuurlijk altijd een keer misgaan en daarom hanteren wij de volgende garantievoorwaarden.

 

Garantievoorwaarden

Ontevreden over de geleverde tuinplanten of borderbundels?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over de tuinplanten of borderbundels. Ondanks het niet mogelijk is om de geleverde tuinplanten of borderbundels (levende producten) te retourneren zullen wij toch altijd kijken naar een passende oplossing om u tegemoet te komen!

Uitzondering op deze retourneringsregel is wanneer er met bevestiging van Topplantenshop duidelijk sprake is van een beschadiging of onvolledige bestelling. Controleer daarom altijd uw geleverde bestelling binnen 24 uur na ontvangst op volledigheid als ook op beschadigingen.

In de meeste gevallen kan de ondernemer niet aansprakelijk worden gesteld voor de beschadiging van een product na levering. Indien er sprake is van een beschadiging zal de ondernemer bepalen wie of wat hier verantwoordelijk voor is. Daarnaast kan het ook gebeuren dat een tuinplant het niet overleefd. Indien dit het geval is kunt u contact met ons opnemen via 06-16800504 of per e-mail: [email protected]

Wanneer u telefonisch contact opneemt, houdt dan uw ordernummer bij de hand.
(Voor een snellere afhandeling kunt u beter een e-mail sturen met vermelding van het ordernummer.)

Topplantenshop.nl staat voor service en klantgerichtheid. Mocht u vragen hebben of de garantievoorwaarden (zoals beschreven in de algemene voorwaarden) op uw situatie van toepassing zijn, neem gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar de beste oplossing.

 

Garantie

U krijgt in de volgende situaties garantie:

Wanneer blijkt (binnen 48 uur na ontvangst) dat er bepaalde planten ontbreken of beschadigd zijn als gevolg van levering. Controleer daarom ook direct na ontvangst of uw bestelling compleet en onbeschadigd is. 

U krijgt geen garantie in alle andere situaties dan bovenstaand. U kunt dus geen aanspraak maken op garantie als gevolg van schade door weersomstandigheden, mens, dier of ondeskundig gebruik van bestrijdingsmiddelen of bemesting. Bij afsterving of groeistoornis (bijvoorbeeld door een slechte bodemstructuur, doorwortelbaarheid en/of ontwatering).

 

Geldigheidsduur van de garantie

Voor alle onze tuinplanten geldt een garantieperiode van 90 dagen na afleveren van de tuinplanten mits aan de voorwaarden is voldaan. Hierbij zullen wij ten alle tijden vragen om foto’s ter beoordeling. Wanneer wij het nodig achten zullen wij ook vragen om de planten fysiek ter beoordeling te komen bekijken.

Mocht er onverhoopt toch iets niet goed gaan en moet u aanspraak maken op de garantievoorwaarden, dan is het van belang dat u binnen 90 dagen na aflevering contact met ons opneemt. Meldt u een klacht later dan deze termijn, dan kunt u geen aanspraak maken op de garantievoorwaarden.

 

Klachten

Wanneer u dan toch een klacht hebt?

Topplanten gaat voor 100% tevreden klanten, daarom is onze intentie om u tevreden te hebben en te houden. Mochten we er onverhoopt samen echt niet uitkomen, ondanks onze inzet, kwaliteit en service, dan horen wij dat graag schriftelijk via e-mail.  We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Voor al uw vragen!

Telefoon

06-16800504

Social media

Volg topplantenshop voor leuke acties!

4,4Review LogoWij scoren een 4,4 op Trustpilot

Topplantenshop

Biesveld 26
4891NW
Nederland

NL862640568B01
82884366

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »